Afscheidsparty - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu Afscheidsparty - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

Afscheidsparty

Door: Marieke van den Ende

Blijf op de hoogte en volg Marieke

28 September 2014 | Nederland, Monster

Hallo allemaal,

En dan is het zover! De laatste 24 uur op Nederlandse bodem zijn aangebroken. Mam en pap zijn de spullen aan het opruimen van de afscheidsparty van gister avond. Wat een feest, geweldig! er zijn nog nooit zo veel mensen tegelijk in ons huis geweest. Ik had een PowerPoint gemaakt van mijn reisplannen zodat iedereen een beeld heeft van wat ik allemaal ga doen. Alles wat morgen mee gaat in de backpack lag uitgespreid op mijn bed en veel mensen namen een kijkje. Het is ook nogal wat, heel het bed lag vol.

Ja en dan moeten al die spullen nog in mijn backpack. In de afgelopen maanden en weken is die backpack al tig keer ingepakt, op de weegschaal gezet en vervolgens weer uitgepakt om nog maar eens op mijn hoofd te krabben over de hoeveelheid kilo's die dat ding weer woog. Vervolgens ging Marieke de medewerkers van de Bever in Den - Haag plagen om met een lichtere variant van het item dat nu weer te zwaar was, terug te komen.

Zo meteen is het dan zo ver. De backpack wordt weer ingepakt, maar deze keer voor het echt. Ik hoop dat de backpack nu een net gewicht heeft van += 13 kg. Er komt dan nog 2 kg bij als mijn ouders de spullen voor Nieuw Zeeland meenemen naar Tasmanië.

Morgen gaan pap, mam, oma en ik om half 10 richting Schiphol. Dan is het afscheid nemen en dan ga ik om half 2 de lucht in.

tot het volgende blog,

Marieke

  • 29 September 2014 - 20:53

    Trees Nederpelt:

    Marieke, net je blog van gisteren gelezen. Het is nu 29-09-2014 20.50 uur Nederlandse tijd. Inmiddels zit je al heel wat uurtjes in het vliegtuig. Waarschijnlijk heb je in je hele leven nog niet zolang gevlogen als de afgelopen uren gedaan heb. Ik hoop dat je je lekker kan ontspannen tijdens de vlucht en alvast wat uren kunnen slapen, en vooral...dromen....van al dat moois en nieuws wat je te wachten staat.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 19180

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 29 Maart 2015

My Down Under Adventure

18 April 2013 - 01 Juni 2013

Marieke goes Turkey

10 Maart 2013 - 27 Maart 2013

tussendeschapen

08 Januari 2012 - 12 Februari 2012

mariekegaatnaarduitsland

30 September 2011 - 02 November 2011

La Linea de la Concepción

Landen bezocht: