ziek en rustige dagen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu ziek en rustige dagen - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

ziek en rustige dagen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

20 Maart 2013 | Nederland, Brielle

Hooi!

Schreef ik zondag moe maar voldaan nog dat ik zin had om maandag nog een dagje te gaan puinruimen, zo lag ik maandag ziek op bed. Al tijdens het voeren van de paplammeren om 8uur voelde ik met niet lekker. Na het ontbijt maar even lekker mijn bed ingedoken. Na een paar uurtjes slaap voel ik me vast beter....niet dus! om 14uu doodziek wakker geworden. kon niets anders dan maar blijven liggen en hopen op betere tijden. Nog wat "geslapen" en om 16 maar een paracetemol tegen de hoofdpijn. Dit hielp gelukkig en ik kon me weer fatsoenlijk laten zien. Lekker patat gegeten en ik was weer fit genoeg om rond 21uur de laatste flessenronde te doen.

Dinsdag gelukkig een stuk fitter en gewoon op een rustig tempo weer meegedraait. Een rommelig dagje met veel kleine klusjes die gedaan moesten worden. Papalmmeren in een ander hok, prolapsooi opsluiten, waterbakken schoonmaken, voer en water klaarzetten voor de Kemphanen, waren een aantal van deze dingen.

Vandaag een rustig dagje die tot nu toe zonder bevallingen is verlopen. Natuurlijk de paplammeren nu 4x per dag de fles geven. Vanmorgen brak er een ooi met lam uit tijdens het voeren van de paplammeren. Deze liep aardig in de weg. Nu wel goed opgesloten! na het ontbijt het oude hok van de paplammeren uitgemest, voer klaargezet voor Kemphanen. Na het middageten kregen we een telefoontje dat er een schaap in het prikkeldraad zat op de Zuurlandse Dijk. Johan en ik zijn eropaf gegaan en iid. er liep een schaap met prikkeldraad aan zich in de wei. Het werd nog een klus om het eraf te krijgen want het is een koppel jonge rammen.... Het is gelukt. Daarna direct door naar de bouwmarkt want Johan had werkhandschoenen nodig voor de stenen die weg moeten bij de Kemphanen. Nu lekker achter de laptop.

mare ik moet melk gaan klaarmaken want mijn kinders staan te gillen!