26,8 kg ??!!! - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu 26,8 kg ??!!! - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

26,8 kg ??!!!

Door: mariekeinlalinea

Blijf op de hoogte en volg Marieke

29 September 2011 | Nederland, Monster

Dinsdag hebben mam en ik de koffer ingepakt. Geheel onverwacht was ik een dag vrij van school. Dit kwam goed uit en we hebben de laatste inkopen gedaan. 's middags zijn we begonnen met het inpakken van de koffer. Dit ging goed en alles zat er in. Toen kwam het grote moment: de koffer wegen. Natuurlijk was hij veel te zwaar en wel met 7 kg!!! De hele avond bezig geweest met uitpakken en puzzelen, puzzelen en nog eens puzzelen. De koffer is nu nog geen 20 kg, maar de handbagage: daar moet nog aan gesleuteld worden!!! Een mooi klusje voor mij nu ik pas om 11:30 hoef te beginnen op school.

Nog 24 uur en ik zit in La Linea. ( over 24 uur ben ik bezig met landen)

Groetjes Marieke

• 30 September 2011 - 15:45

Mama:

Heeij Marietje,
    Je eerste dag was al een heeele reis. Maar gelukkig ben je goed aangekomen. Als je een beetje uitgerust bent, laat je dan wat van je horen?
    Liefs, mama