Inkopen - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu Inkopen - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

Inkopen

Door: mariekeinlalinea

Blijf op de hoogte en volg Marieke

18 September 2011 | Nederland, Monster

Hallo,

Gisteren heb ik eerst de post gelopen en het konijnenhok verschoond. Daarna zijn mam en ik wezen schoppen in Loosduinen. Als eerste gingen we naar de Action om daar handoeken, wasmiddel, een paraplu, een hondenborstel, knijpers en een afwasborstel te kopen. (weet niet of ze in Malaga afwasborstels kennen, In Valle Gran Rey in ieder geval NIET.) Daarna nog gezocht naar een heuptasje maar die konden we in Loosduinen niet vinden. Dus snel naar Naaldwijk om daar nog even te kijken. Ik had daar al een heuptasje gezien toen ik ging kijken voor La Gomera en dit tasje hing er nog. Samen met nog een ander heuptasje, een tasje voor Faab en dat grote tasje gingen we na een middagje winkelen weer naar huis. Vandaag komt Silvia Luuk rijden om alvast wat aan elkaar te wennen. Volgende week maandag vertrekt Faab naar Rome, we kruisen elkaar dan net en zien we elkaar 6 weken niet.
Ik hoop dat ik nu alles heb gekocht voor mijn stage en nog het belangrijkste is dat ik hoop dat alles in mijn koffer past en dat ik dan niet over de 20 kg uitkom!!
Tot de volgende update!

Marieke