Dagje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Ende - WaarBenJij.nu Dagje Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

Dagje Bangkok

Door: Marieke van den Ende

Blijf op de hoogte en volg Marieke

05 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi, daar ben ik weer.

Woensdag ochtend optijd wakker geworden en de dag begonnen met een duik in het zwembad. Daarna opzoek naar ontbijt, dat is nog niet zo makkelijk in een land waar ze bijna geen brood eten en waar je behoorlijk ziek kan worden van iets dat heel lekker lijkt. Het werd uiteindelijk gewoon een maaltijd shake die ik had meegenomen. Hoefde ik alleen de mek te kopen. Onderweg terug naar mijn hotel vroeg er een tuktuk driver of ik wat tempels wilde bekijken. Hij vroeg er erg weinig voor dus ik besloot de gok te wagen en mee te gaan. Hij bracht me netjes van de ene bezienswaardigheid naar de andere, maar ik moest natuurlijk wel naar een juwelier, kleding maker en een reisbureau. Bij de juwelier ontmoette ik een man die hetzelfde rondje deed. Bij de laatste bezienswaardigheid aangekomen liet mn tuktuk driver me weer gaan. Alleen deze X stond hij niet klaar toen ik terug kwam. Het bleek een spelletje van ze te zijn, er waren nog meer toeristen die hun tuktuk driver kwijt waren. Toevallig was de man die ik eerder had ontmoet nu ook aangekomen. We zijn samen de berg nog ff op geweest en het was zo gezellig dat we maar besloten terug te wandelen naar Khao San Road. Hier kwam de gps die ik mee had goed van pas. Wil en ik hebben nog wat gedronken en zijn naar ons eigen hotel gegaan om s avonds weer samen te gaan eten. Het werd een gezellige avond en rond middernacht was het tijd om afscheid te gaan nemen. Ik ben terug gegaan naar mijn hotel en heb nog ff met thuis geskyped en ben lekker gaan slapen.

Op het moment van typen zit ik op mn vlucht naar Signapore te wachten. Weer afgekoeld na een heel check in gedoe. Maar dat verhaal is voor de volgende X

Groetjes Marieke

  • 06 Oktober 2014 - 13:45

    Opa:

    Dag Marieke, alweer een ervaring rijker. In dit soort landen is het sowieso niet verstandig om op ongevraagde aanbiedingen in te gaan en ben je er eigenlijk nog goed vanaf gekomen. Dus wil je dat niet meer doen? Want dan ga ik me echt zorgen maken. Nu heeft iedereen het recht op fouten maken, maar iets minder naïef mag wel, schatje. Ik hoop dat je vlucht voorspoedig is. Zie al weer uit naar je volgende bericht. Liefs opa en Mirjam.

  • 06 Oktober 2014 - 15:12

    Hennie:

    Hoi Marieke,

    We hopen dat je het naar je zin hebt en veel mooie dingen van de wereld ziet !!!!
    Veder zou ik zeggen (Hennie) luisteren naar opa!!!
    En echt heel veel plezier op je reis!!!

    Groetjes van ons Ome Franklin en (tante, voel ik me zo oud) Hennie
    Dikke kus van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 19133

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 29 Maart 2015

My Down Under Adventure

18 April 2013 - 01 Juni 2013

Marieke goes Turkey

10 Maart 2013 - 27 Maart 2013

tussendeschapen

08 Januari 2012 - 12 Februari 2012

mariekegaatnaarduitsland

30 September 2011 - 02 November 2011

La Linea de la Concepción

Landen bezocht: