luchthaven prediken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Ende - WaarBenJij.nu luchthaven prediken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

luchthaven prediken

Door: Marieke van den Ende

Blijf op de hoogte en volg Marieke

07 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

Hoi,

De laatste dag in Thailand verliep redelijk normaal. Als ontbijt had ik maar weer een maaltijdshake genomen, dit is betrouwbaar en nog goedkoop ook. Daarna naar mijn hotel om te douchen en mn laatste spullen in te pakken. Het was alweer tijd om uit te checken. Ik kon mijn backpack daar opslaan en ben nog ff een rondje gaan lopen om een sd kaart te kopen en wat te eten. Halverwege de middag was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Heb uiteindelijk een taxi gedeeld met wat andere backpackers naar het busstation en heb daar de bus gepakt. Eenmaal op het vliegveld aangekomen begon het drama van het inchecken bij Scoot. Eerst werd ik van balie naar balie gestuurd, vervolgens was de balie nog niet open en moest ik 10 minuten wachten. Toen ik eenmaal mocht gaan inchecken wilde ze mn tas niet doorlabelen naar Sydney! Omdat ik een overstap had van nog geen 2uur zou ik het niet gaan redden om mn tas zelf te gaan halen en opnieuw in te checken. Zij gaven mij de schuld van het zo dicht op elkaar boeken van de vluchten, maar ik heb bij Tix.nl geboekt. Bangkok Sydney. Dat Tix.nl me nou over Signapore stuurt met zn krappe overstap tijd.............. Daar kan ik niets aan doen. Ik moest bijbetalen en was het daar niet mee eens en ben flink boos geworden! Uiteindelijk toch maar betaald, maar dit krijgt nog een staartje!

Afijn de vluchten verliepen zonder problemen. Weet wel dat ik nooit meer een budget airline boek op vluchten langer dan 3 a 4 uur.........

• 17 Oktober 2014 - 14:09

Guusje:

Hoiii Marieke,

Poe poe... jij maakt al heel wat mee! Heel leuk om te lezen!