geland, bijna gestrand, verdwaald en aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Ende - WaarBenJij.nu geland, bijna gestrand, verdwaald en aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

geland, bijna gestrand, verdwaald en aangekomen

Blijf op de hoogte en volg Marieke

02 Oktober 2014 | Thailand, Bangkok

hay all,

ik zit in een vochtig en heet Bangkok. het was een hele reis om hier te komen.

maandag middag om 2 uur ben ik opgestegen vanaf Schiphol. de eerste 9 ofzo uur van de vlucht verliepen normaal. Behalve dat de Chinees naast me regelmatig een elleboog kreeg omdat ie besloot niet genoeg te hebben aan zn eigen stoel en een gedeelte van de mijne in beslag nam. Na ong 9 uur vliegen werd er een stewardess ziek. Ik zag het al op mn inflight computer aankomen en we moesten inderdaad uitwijken naar Chengdou. Potver! Daar gaat mijn aansluitende vlucht. Wat nu? De stewardess was na ong 20 min uit het vliegtuig maar er moest ook getankt worden. Toen kwamen de problemen met de Vertrek papieren. En Eenmaal dat opgelost kregen we geen take off clearance van de toren. ZUCHT en wij maar wachten in dat vliegtuig! Eindelijk konden we dan na 2 1/2 uur weer opstijgen voor de laatste paar uur naar Guanzhou.

Daar aangekomen was de vlucht naar Bangkok natuurlijk al lang weg. Gelukkig kon ik gratis met de volgende mee. Maar 2 uur hoeven wachten. Deze vlucht verliep zonder problemen. Eenmaal geland en door de immigratie was het wachten op de backpack. Deze domme doos kijkt ook niet ff op de borden en vond het gek dat haar backpack niet kwam..... Nee logisch als het niet de bagage band van jou vlucht is! Duurde niet al te lang voordat ik er achter kwam-:) op naar Khao San Road! Uhh hoe Dan? Bus in en uit, van het kastje naar de muur gestuurd door locals en geholpen door 2 aardige jongens later was ik er dan eindelijk. Eerst ff met pap en mam geskypd en daarna een rondje gelopen door de wijk opzoek naar avondeten. Ik was kapot en ben vroeg naar bed gegaan.

  • 02 Oktober 2014 - 11:47

    Opa:

    Nou dit is dan al eerste avontuur. Heb je nu al wel je bepakking? Is dat ook meegekomen met je alternatieve vlucht?
    Overigens had ik je nog uit willen zwaaien, maar mij was verteld dat het vertrek om 11:30 zou zijn. Inderdaad zag ik ook dat er een vlucht om 14:00 uur was. Dus ik begreep het niet meer. Bovendien was ik laat wakker geworden, want meestal ben ik tussen 7 en 8 wel wakker en het eerste uit bed. Nu was Mirjam eerder wakker, maar heeft mij laten liggen. Maar wanneer je over een half jaar terug komt, zal ik op Schiphol zijn.

    Kusjes van mij, pas goed op jezelf.
    Je liefhebbende opa

  • 02 Oktober 2014 - 19:34

    Mama:

    Ha Marieke,
    Leuk dat je je blog zo goed bijhoudt. Blijven doen hoor! Je bent nu ook veiling aangekomen in Singapore. Nog even en je zit in je vliegtuig naar Sydney. Het zal wel even spannend zijn of je bagage ook met je is meegekomen. Laat je ons het weten als je bent geland?
    Kusjes,
    mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 19118

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 29 Maart 2015

My Down Under Adventure

18 April 2013 - 01 Juni 2013

Marieke goes Turkey

10 Maart 2013 - 27 Maart 2013

tussendeschapen

08 Januari 2012 - 12 Februari 2012

mariekegaatnaarduitsland

30 September 2011 - 02 November 2011

La Linea de la Concepción

Landen bezocht: