2012... wat gaat de tijd hard. - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu 2012... wat gaat de tijd hard. - Reisverslag uit Monster, Nederland van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

2012... wat gaat de tijd hard.

Door: mariekeinlalinea

Blijf op de hoogte en volg Marieke

06 Januari 2012 | Nederland, Monster

Hallo allemaal. Het is nou niet echt 'vanavond'maar hier is dan toch de laatste update van de LL stage. De details ben ik inmiddels vergeten, maar er zijn toch nog wat bijzondere en leuke dingen gebeurt de laatste dagen.

Vrijdag 28 oktober is de BMC wedstrijdtrailer van Jeroen Dubbendam in La Linea geweest om 54 honden op te halen. De trailer kwam rond 14:00 aan. Eerst alle spullen uitgeladen, daarna alle hondenkennels er weer in. Het was een leuke maar lange dag. s'middags nog even naar het app. gewandeld om mijn fototoestel te halen en wat te snoepen te kopen. om 20:00 ging de vrachtwagen weer rijden, deze keer richting Nederland.

Zaterdag en zondag "gewone" dagen gedraaid in het asiel. zondag middag had ik mijn matras naa het balkon gesleept en heb ik de hele middag lekker in de zon een boek liggen lezen.

Maandag na het werk mocht ik met Peter mee naar de loods. Hier hebben we eerst even wat gegeten en daarna ben ik met Madeleine mee geweest naar hun Andalusiër. Ook gingen we nog paarden op de foto zetten.

Dinsdag was mijn laatste dagje. 's morgens gewoon gewerkt en 's middags naar huis om wat laatste inkopen voor de terugreis gedaan. Voor alle medewerkers had ik ijstaart gekocht. Snel naar het asiel teruggefietst voordat het geen ijs meer was. Daarna helaas echt afscheid genomen van de lieve mensen die elke dag in het asiel werken. Naar het app. toe en de spullen ingepakt. Als dat maar goed gaat morgen met de koffer... 's avonds in mijn eentje wezen uiteten bij restaurant El Brasseron waar mam, pap en ik al 2 keer lekker hadden gegeten. Deze keer was het eten ook erg goed en daarna naar het app om te gaan slapen.

Talalala Ralalala de wekker ging al erg vroeg af. Nog geprobeerd om Sherida niet wakker te maken wat niet erg lukte! De koffer naar beneden brengen was al een avontuur op zich. Even afscheid genomen van Sherida die nu toch wakker was en van Muffin en Lilly de mastinomix pups. En toen echt voor de allerlaatste keer die trap af en naar het asiel om de honden op te halen die met me mee vlogen. Peter moest nog het hondenhok in om Gio te pakken te krijgen. Onderweg hadden we nog even ontbeten bij een wegrestaurantje en toen waren we alweer bij het vliegveld. Op het vliegveld liepen we met 2 grote transportboxen met daarop mijn MEGA koffer en mijn handbaggage koffer. Twinky de hond van Peter was ook mee. Tijd om in te checken, maar er stond een hele rij voor de balie!Iedereen stond al naar de honden te kijken toen ik in de rij stond. Als ik daarop zou moeten wachen dan was het maar hopen dat ik nog op tijd in het vliegtuig zou zitten. Dus maar even met een: Sorry maar we moeten de honden nog inchecken en anders ben ik niet optijd voor de vlucht! bij de hele rij voorgepiept!!!( had trouwens ook geen zin om te wachen)Het honden inchecken was zo gebeurt en toen was het alweer tijd om afscheid te nemen van Peter. Snel door de douane en daarna kon ik bijna gelijk al gaan boarden. Na een goede vlucht landen we op Rotterdam. Daar de honden aan de nieuwe baasjes gegeven en toen snel naar Luuk.

Dit was mijn stage in La Linea de La Conception. Bedankt allemaal voor het volgen van mijn verhaal.

Marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 19147

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 29 Maart 2015

My Down Under Adventure

18 April 2013 - 01 Juni 2013

Marieke goes Turkey

10 Maart 2013 - 27 Maart 2013

tussendeschapen

08 Januari 2012 - 12 Februari 2012

mariekegaatnaarduitsland

30 September 2011 - 02 November 2011

La Linea de la Concepción

Landen bezocht: