Woensdag tot zondag - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Marieke Ende - WaarBenJij.nu Woensdag tot zondag - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

Woensdag tot zondag

Door: mariekeinlalinea

Blijf op de hoogte en volg Marieke

23 Oktober 2011 | Spanje, La Línea de la Concepción

Ola allemaal,

Zo, even de tijd om een uitgebreide update te schrijven. De updat van woensdag was een beetje kort omdat ik in een internetcafe zat. Nu zit ik in de receptie van het app. van mijn ouders op een leenlaptop.

Gister bleek dat als het regend in La Linea dat het REGEND in LL. Het kwam echt met bakken uit de hemel gevallen. Op de fiets in het donker in de stromende regen naar het asiel gefietst. daar aangekomen maar even geschuild en daarna toch aan het werk. Ik deed de binnenkennels. Door de regen konden de honden niet naar buiten wat voor een leuk Sudocu spellletje zorgde. Welke hond kon even bij een andere hond in zijn kennel, welke kon ik los laten lopen, en welke konden er dan in een lege kennel? Het is gelukt en ´s middags ben ik met mijn ouders en Sherida eerst boodschappen voor volgende week gaan doen. Even puzzelen of we voor alle dagen iets te eten hadden. Het was ook ´s middags nog niet erg lekker weer en we hebben dan ook binnen een boekje zitten lezen. Ik mocht nog een nachtje blijven slapen en we hadden voor het eerst deze vakantie zelf gekookt. Een magnetron maalttijd wel te verstaan! Na het eten nog een strand wandeling gemaakt en daarna lekker in bad gelegen. Na het badderen naar bed want ik moest er vanmorgen weer vroeg uit. Vrijdag had ik kamp en puppies gedaan en toen ik klaar was zijn we naar Jerez de la Frontera gereden. Om naar de beroemde school voor Andalusiers te gaan, maar we konden het niet vinden. na het gevraagt te hebben bij een tankstation, een dierentuin en een hotel hadden we het eindelijk gevonden. Een maal daar was het gesloten en ze gingen morgen maandag pas weer open. Terug naar huis en maar bij het zwembad een boekje gelezen. Moet nu gaan verslag van de andere dagen komt echt!!!

Groetjes, Marieke