volledige week in La Linea - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Marieke Ende - WaarBenJij.nu volledige week in La Linea - Reisverslag uit La Línea de la Concepción, Spanje van Marieke Ende - WaarBenJij.nu

volledige week in La Linea

Door: mariekeinlalinea

Blijf op de hoogte en volg Marieke

19 Oktober 2011 | Spanje, La Línea de la Concepción

Ola,
mijn eerste week hier zit er alweer op. Heenreis ging goed, ik kon alleen Astrid niet vinden. Na mijn aankomst in LL kon ik gelijk aan het werk. Frederique had hoofdpijn en de andere hadden op dinsdag hun vrije dag. Woensdag voor het eerst een korte dag gedraaid op het asiel. De dagen zien er bijna allemaal het zelfde uit. 's morgens werken in het asiel, 's middags nog wat Pablo de dierenarts helpen, naar huis, boekje lezen, eten, wat in het huishouden doen en dan is het alweer laat en ga je slapen. Gisteren zijn mijn ouder gekomen en vannacht heb ik een nachtje bij hun geslapen. uitbebreide updat volgt....

Groetjes Marieke

  • 21 Oktober 2011 - 20:57

    Martin:

    Ik weet niet wat jouw probleem is hoor.
    Je mag wel autistisch zijn maar dat hoef je niet telkens als smoes te gebruiken!!
    Als iemand iets koopt is het van diegene, dan moet jij dat niet jezelf toe eigenen en dan zeggen dat diegene maar zelf voor een nieuwe moet zorgen. Groei is op klein kind!!!! jouw antwoord hierop, ja sorry ik ben autistisch kan er niks aan doen. En dan nog eens dingen niet eens zelf kunnen doen en die koelie erbij halen tegen 1 meid? Ik waarschuw je alvast. Er zit er daar 1 die al een hele lange tijd geen last heeft gehad van bordeline en woede aanvallen maar jij en je vriendin brengen haar bijna op een hoogte punt door jullie doen en laten!!! Je hebt mazzel dat ik niet kon komen op het laatste moment want dan had je het echt moeilijk gehad, had je smoesjes niet gepikt! Dus als er iets gebeurd, ik heb je bijdeze gewaarschuwd. Jij wil dat mensen met jouw rekening houden dus hou zelf ook eens rekening met anderen!!! Als ze een woede aanval heeft is ze door niemand te stoppen, laatste keer dat het gebeurde konden ze haar pas in bedwang houden toen de 5de docent aan kwam rennen... Dus aub doe normaal, voor jezelf en voor haar. Hopelijk hebben jullie nu de komende tijd allebei nog een leuke tijd;)

  • 21 Oktober 2011 - 21:04

    Martin:

    Nog even dat van koelie meende ik niet zo, maar ben gewoon boos op jouw vandaar dat er van alles uitkomt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marieke

Actief sinds 11 Sept. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 19154

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 29 Maart 2015

My Down Under Adventure

18 April 2013 - 01 Juni 2013

Marieke goes Turkey

10 Maart 2013 - 27 Maart 2013

tussendeschapen

08 Januari 2012 - 12 Februari 2012

mariekegaatnaarduitsland

30 September 2011 - 02 November 2011

La Linea de la Concepción

Landen bezocht: